16 dvasinių talentų, kuriuos jūs nuolat pamirštate turintys

96
Patinka? Duok Like!

Ne visada jūsų jėgoms perrašyti siužetą ir pakeisti jo prasmę. Parašykite herojaus istoriją, o ne to, kuriam visą gyvenimą nesiseka.

Jūs žinote, kad turite kai kuriuos dvasinius talentus. Tačiau problema yra tame, kad jūs pamirštate jų egzistavimą, be to, pamirštate nuolat.

Žemiau sudariau sąrašą resursų, kurių dėka galite sustiprinti savo dvasingumą ir susikurti gyvenimą, pilną pozityvios energijos bei grožio. Nedideli patarimai, išmėtyti po šį sąrašą, skirtos padėti jums įsisavinti savo dvasinius talentus. Galiausiai šie paprasti veiksmai duos puikių rezultatų.

1. Jūsų intuicija.

Mes labai dažnai leidžiame proto balsui perrėkti intuiciją. Tačiau intuicija turi būti lygiavertė visiems fiziniams jutimų organams. Jei nesate įsitikinę, ar jums reikia kažką daryti, kreipkitės į savo pojūčius, ypač pilvo srityje.

„Taip“ jaučiamas kaip plešiantis jausmas, o „ne“ – kaip tvirtas suspaudimas. Galima derinti proto ir intuicijos užuominas, tačiau jokiais būdais neleiskite pirmajam nugalėti antrojo. Būna situacijų, kai kūnas (vidinis balsas) žino geriau, ką reikia daryti.

2. Jūsų balsas.

Kartais daugelio žmonių kaklą ir gerklę sukausto įtampa, trukdanti balsui skambėti užtikrintai. Stenkitės kasdien skirti kelias minutes mėgstamos dainos sudainavimui.

Dainavimas ir juokas nuima įtampą, kaip ir garsūs valomieji įkvėpimai-iškvėpimai. Pripildykite savo plaučius pilnai, o paskui iškvėpkite, skleisdami ilgą žemą „ach“, palaipsniui garsėdami. Visata nori girdėti jūsų balsą!

3. Jūsų tylėjimas.

Būtinybė pasirinkti sukėlė jums sutrikimą ir blaškymąsi? Gauti atsakymus į klausimus padės ilgas pasivaikščiojimas gamtoje vienumoje su savo mintimis.

Mažiausiai kartą per savaitę stenkitės išsiruošti į mišką, čia emocijos ir jausmai įgauna aiškesnes apybraižas. Pabandykite ir jūs sustoti kuriam laikui, atvėrę save tylai.

4. Jūsų kvėpavimas.

Kaskart, kai mes imame giliai kvėpuoti, vyksta parasimpatinės nervų sistemos stimuliavimas. Valdydami kvėpavimą, galime sumažinti stresą ir nerimą, tuo pačiu įgaudami vidinės ramybės.

Tačiau mes pastoviai pamirštame gilaus kvėpavimo svarbą. Pabandykite nustatyti laikmatį, kuris kiekvieną valandą dienos bėgyje primins, kad atėjo kvėpavimo pratimų metas. Te laikmačio skambutis pradės asocijuotis jums su 3 giliais įkvėpimais ir ilgais iškvėpimais. Pažinkite raminantį šio pratimo efektą.

5. Jūsų žvilgsnis.

Kaip jogos mokytojas dažnai matau, kad net geriausi mokiniai puikiai laiko balansą, tačiau jų žvilgsnis neramiai klajoja aplink. Tai reiškia, kad jų protas neramus.

Pradėkite kontroliuoti žvilgsnį. Ir ne tik fizinių pratimų metu, bet ir bendraudami su žmonėmis. Išsikelkite užduotį neprarasti regimojo kontakto su pašnekovu.

Didesniam susikaupimui ir tiesiog įdomumui atsistokite medžio poza, neatplėšdami žvilgsnio nuo kokio nors numatyto taško. Stovėkite taip lygiai vieną minutę kelis kartus per dieną ir jūs žvilgsnis taps labiau sufokusuotas ir sąmoningas.

6. Jūsų palaikymo grupė.

Kas liečia saviraidą, daugelį mūsų galima pavadinti „vienišais vilkais“. O viskas todėl, kad mes įsitikinę savo gebėjimu savarankiškai spręsti problemas.

Jus supa daugybė žmonių, pasiruošusių padėti. Nepamirškite prašyti jų grįžtamojo ryšio. Pradžiai sudarykite sąrašą iš 12 žmonių, su kuriais jums norėtųsi tapti artimesniais, o paskui suplanuokite susitikimą su kiekvienu jų atskirai. Aš, pavyzdžiui, stengiuosi susitikinėti su draugais mažiausiai kartą per savaitę, kad išsaugočiau atvirumą ir pasirengimą socialiniams kontaktams.

7. Jūsų pagalba.

Šis talentas tiesiogiai susijęs su ankstesniu. Parodykite iniciatyvą ir pasikalbėkite su draugu. Didžiausias apdovanojimas, kurį mes galime kam nors pasiūlyti, tai mūsų dalyvavimas ir pasiūlymas išklausyti žmogų, leidžiant jam suprasti, kad jį girdi ir jis ne vienišas.

8. Jūsų savanorystė.

Tarnavimas žmonėms dovanoja mums geras emocijas. Jei jūs dar nesavanoriaujate, tai kodėl jums neskyrus šiam užsiėmimui valandos ar dviejų per savaitę? Aš, pavyzdžiui, nemokamai mokau jogos dešimtį vaikinų, apgyvendintų specialioje įstaigoje dėl piktnaudžiavimo narkotikais ir alkoholiu. Tai gana nelengvas darbas, tačiau kiekvienas naujas užsiėmimas pripildo mane energija, nes aš galiu įdėti mažytį savo indėlį mūsų pasaulio gerinimui.

Pabandykite padirbėti nemokamoje valgykloje, senelių namuose ar gyvūnų prieglaudoje. Ten jūsų širdis prisipildys atjautos, o laikas bus praleistas tikrai naudingai.

9. Jūsų darbas.

Jei jūs turite darbą, išnaudokite jį kaip laboratoriją nustatymui to, kuo jums patinka užsiimti. Aš pakeičiau apie 20 pozicijų pačiose įvairiausiose sferose. Ir kiekvienoje iš pareigų radau vis daugiau dalykų, kuriuos man patiko daryti. Todėl žvelkite į savo darbą kaip į eksperimentų bazę.

10. Jūsų laimė.

Kuo jūs mėgstate užsiimti? Būkite visiškai sąžiningas su savimi. Parašykite 5 mėgstamiausius užsiėmimus popieriaus lape ir pakabinkite šį sąrašą ant sienos, kad galėtumėte jį matyti kasdien.

Padariau tai prieš kelis metus ir rezultatai pasirodė neįtikėtini. Kiekvienas jų dabar užima svarbią vietą mano gyvenime. Kai jūs užsiimate mėgstama veikla, darotės laimingesnis, labiau pasitikite savimi, o dar pas jus atsiranda žymiai daugiau energijos.

11. Jūsų skausmas.

Kalbu apie fizinį ir emocinį skausmą. Jis padeda mums labiau užjausti save ir būti empatiškesniems aplinkiniams. Dažniausiai skausmas rodo dėmesio poreikį.

Užduotis kelioms minutėms: susitelkite ties savo fiziniu ar emociniu skausmu ir nukreipkite į jį savo kvėpavimą. Leiskite šiam skausmu lengvėti sulig kiekvienu jūsų iškvėpimu. Tokie rūpinimosi savimi momentai gerina jūsų gyvenimą ir stiprina santykius su kitais žmonėmis.

12. Jūs humoro jausmas.

Kiekvienas mūsų turime unikalų humoro jausmą. Jūs būsite žymiai laimingesni, jei nustosite žvelgti į save pernelyg rimtai.

Štai jums užduotis: nueikite su draugu, su kuriuo jūs visada galite iš širdies pasijuokti, į jaukią nuošalią vietą. O dabar improvizuokite, keiskitės vaidmenimis, vaidinkite vienas kitą.

Naudokite kitų žmonių balsus, aptariančius pačias įvairiausias temas. Ką apie tai pasakytų jūsų mėgstami filmų, knygų herojai ar realūs žmonės? Juokitės kiek galima ilgiau.

13. Jūsų gyvenimo istorija.

Senėjimas – nuostabus dalykas. Kasmet jūs gaunate 365 dienas informacijos, leidžiančias jums pažiūrėti, kaip keičiasi jūsų įsitikinimai ir elgesio stilius.

Leiskite sau atsigręžti į pragyventą gyvenimą su nuostaba ir dėkingumu, o paskui pripildykite dabartį išmintimi, kad darytumėte teisingus pasirinkimus. Mintimis sujunkite visus savo draugus ir visas savo istorijas į vienumą.

14. Jūsų scenarijus.

Jūs pradėjote rašyti savo gyvenimo istoriją nuo tada,kai atėjote į šį pasaulį. Sustokite ir užduokite sau klausimą: „Ką būtent aš parašiau?“, bandydami dabar tai suvaidinti. Tuo pat momentu jūs galite suvokti faktą, kad jūs ne šiaip aktorius, atliekantis vaidmenį, o tuo pačiu metu ir rašytojas, ir šio filmo prodiuseris!

Jūsų valioje perrašyti siužetą ir pakeisti jo prasmę, kad šis imtų atitikti jūsų aukščiausiąją paskirtį. Parašykite herojaus istoriją, o ne to, kuriam gyvenime pastoviai nesiseka.

15. Jūsų kūrybingumas.

Kai mes įsiklausome savo širdies balso, idėjos nustoja filtruotis per baimių būti atstumtiems arba sudaryti „blogą“ įspūdį prizmę. Įvarykite save į situacijas, reikalaujančias smegenų šturmo jų sprendimui.

Padėkite draugui sugalvoti šūkį jo verslui, sukurkite dainą plaudami indus, sugalvokite naujas jogos pozas pagal „Žiedų valdovo“ personažus. Esmė tame, kad išreikštumėte save, improvizuotumėte ir negalvotumėte apie rezultatą. Stimuliuokite savo kūrybinę pradžią.

16. Jūsų susitelkimas.

Tai yra gebėjimas matyti bendrą vaizdą. Pagrindinė jūsų užduotis – susitelkti ir žengti žingsnius, būtinus susigrąžinti valdžią, laimę ir dėmesingumą.

O jei jus apniko abejonės, paprasčiausiai grįžkite į šį sąrašą ir pažiūrėkite, kuris talentas dar neaktyvuotas.

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.
Patinka? Duok Like!

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/sketislt/data/www/sketis.lt/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353