„Darbus nudirbai – gali ramiai gimdyti!“ – apdairi mama prieš gimdymą paruošė šimtą maisto porcijų

230
Patinka? Duok Like!

Mažylio laukimas – rūpesčių ir ruošimosi jo atėjimui į pasaulį metas. Trijų vaikučių mamai, kuri laukiasi ketvirto, šie mėnesiai nebuvo šventė: ji palaipsniui gamino ir užšaldė šimtus maisto porcijų, kad gimus mažyliui nešvaistytų laiko ir jėgų stovėjimui prie viryklės.

Moteris matematiškai tiksliai organizavo ir apgalvojo kelias būsimas savaites po gimdymo, kad didelė jos šeima būtų soti ir patenkinta.

Sužinokite, kaip apdairi mama įsigudrino paruošti didžiulį įvairų meniu ir iš kur jai kilo idėja ruošti atsargas.

Rūpestinga mama paruošė 152 pagrindinių patiekalų porcijas ir 228 užkandžius, būdama nėščia 37-ą savaitę.

Jessica May Magill iš Sidnėjaus nusprendė būti pilnoje kovinėje parengtyje prieš gimstant ketvirtam vaikui. Ji nori, kad pačios neramiausios pirmosios dienos, kai mažylis atsiras namuose, praeitų kaip galima lengviau visai šeimai.

Jai maudžia kelius, judėti trukdo didžiulis pilvas, tačiau rūpestinga mamytė ruošia stulbinančias maisto atsargas vyresniems vaikams į vaikų darželį ir patiekalus visai šeimai.

Jessica naminiais „pusfabrikačiais“ visiškai užpildė du didelius šaldytuvus.

Viskas, ką pagamino moteris – vegetariškas maistas (išskyrus suktinukus vaikams). Dauguma patiekalų savo sudėtyje neturi riešutų, kad vaikučiams nesukeltų alergijos.

Jessica – pasaulinės svorio mažinimo programos „The Healthy Mummy“ dalyvė. Ji numetė 17 kg, pakeitusi savo mitybą sveikesne.

Patyrusi 4 vaikučių mama, vyriausiam kurių sukako vos ketveri, žino, kad jausis alkana maitindama krūtimi. Vaikai mėgsta užkandžiauti, todėl sveikų produktų ruošiniai – puikus sprendimas.

Australė ne pirmą kartą ruošia tokias gausias maisto atsargas: 14-ą nėštumo savaitę ji jau paruošė 43 maisto porcijas ir 38 užkandžių porcijas. Tam ji išleido 120 dolerių ir sugaišo vos kelias valandas.

Jessica pataria mamytėms, kurios norės sekti jos pavyzdžiu. Svarbiausia – būti organizuota ir nuoseklia.

Geriausia rinktis receptus su panašiais ingredientais: tai padės sutaupyti laiko ir pinigų apsiperkant.

Reikia gaminti dvigubas maisto porcijas pagal vieną ir tą patį receptą. Taip galima sutaupytilaiko ir padidinti maisto kiekį.

Patiekalus, kurie gaminami ilgai, pageidautina ruošti pirmus.

Baigus gaminti kiekvieną partiją, reikia viską sutvarkyti.

Vaisius ir daržoves geriausia pirkti sezono metu: taip naudingiau ir ekonomiškiau.

Daugiavaikė mama turi susitvarkyti su namų ūkiu ir viską apskaičiuoti į priekį, kaip tikra matematikė. Visada būti apsiginklavusia – pagrindinis apdairios namų židinio sergėtojos bruožas. Geros maisto atsargos – tai sotūs ramūs vaikai ir normaliai nusiteikusi mama.

O jūs ruošiate maistą kelioms dienoms į priekį?

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.
Patinka? Duok Like!

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/sketislt/data/www/sketis.lt/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353