17 reklamos pavyzdžių, kuriuos sugalvojo žmonės su 80-u kūrybingumo lygiu

659
Patinka? Duok Like!

Laimei, kad reklama nustojo būti kažkuo nepakeliamu, kas neleidžia, pavyzdžiui, ramiai pažiūrėti mėgstamo filmo. Šiuolaikiniai marketologai kartais sukuria tokių šedevrų, kad vietoj to, kad pasibjaurėdamas juos prasuktum, prilimpi kelioms minutėms, pamiršdamas, kad prieš tave tik piaro produktas.

Šiandien mes norėtume aptarti su jumis kelis reklaminius maketus, kurie tikrai gali užkabinti.

Skustuvų gamintojas Wilkinson Sword rodo, kaip kuriamas individualumas.
Durex siūlo palikti blogas emocijas už nugaros.
Playstation kaip geriausias būdas ištreniruoti pirštus.
Volkswagen verčia susimąstyti, kaip gi tada jaučiasi susidūrimas 80 km/h. „Vairuokite atsargiai“.
Nivea siūlo atsikratyti celiulito.
KFC paprašė atleidimo dėl vištienos trūkumo jų restoranuose.
Žurnalinė STIHL oro pūtėjo reklama. Maketas, kurio neįmanoma nepastebėti.
Stabilo: išskiriant svarbiausią.10. Stabilo: išskiriant svarbiausią. „Ketrin Džonson. NASA matematikė, atlikusi apskaičiavimus, dėka kurių Apollo 11 sėkmingai grįžo į Žemę“.
Burger King tiems, kas jaučia aistrą griliui.
Knygynas, kuriame žino, kad į kai kurių knygų spąstus galima patekti iš pirmo puslapio.
Dezinsekcijos tarnyba Rota Uniprag, nuo kurios specialistų kenkėjams pasislėpti nepavyks.
Taip LG reklamuoja skalbimo mašiną, kurioje galima kartu skalbti delikačius ir grubius audinius.
McDonald’s įsitikinęs, kad vaikai mėgsta Happy Meal už tai, kad jį galima valgyti rankomis.
Kanalas apie laukinę gamtą National Geographic Wild parodė plėšrūnus ir tuos, kurie tampa jų aukomis.
BMW: didesnė galia, mažesnė išeiga.
Adidas įkvepia užkariauti bet kokias aukštumas.
Ikea dizaineriai atkūrė viešbučių interjerus iš „Simpsonų“, „Draugų“ ir „Labai keistų reikalų“.

Kaip jūs manote, kurios reklamos kūrėjai tikrai verti aplodismentų? O dar būtų įdomu sužinoti: jūs kada nors įsigijote daiktus, orientuodamiesi išskirtinai į tai, kaip juos išreklamavo, ar visada stengiatės atjungti vartotojiškas emocijas pirkimo metu?

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.
Patinka? Duok Like!

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/sketislt/data/www/sketis.lt/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353