Bet koks veiksmas provokuoja atoveiksmį, kuris tuo stipresnis ir išradingesnis, kuo didesnis pradinis reiškinys. Paimkite nors tendenciją gaminti visiškai sintetinę ir identišką natūraliai „mėsai be mėsos“ – kotletukus burgeriams iš sudėtingųjų chemikalų. Net gurmanas neatskirs nuo tikrų, nors de facto juose nėra nei gramo proteino. Kai kam tai pasirodė vienpusiška ir tada į pasaulį atėjo šita stebuklinga morka!
Skanėsto autorius – Džimas Teiloras, užkandinių tinklo Arby marketingo direktorius. Kartą jis paskambino vyriausiam kompanijos virėjui-novatoriui Nevilui Krou ir paklausė: o ką jeigu? Jei kiti prekiniai ženklai investuoja šitiek daug lėšų į pirkėjų apgaulę, išduodami krūvas apdirbtų daržovių už mėsos patiekalus, o šitie išvis mėsą išveja iš lėkščių, mes privalome atsakyti asimetriškai! Krou karštai palaikė idėją, pasiraitojo rankoves ir neužilgo pristatė bosui…morką?
Iš išvaizdos – banali virta morka, skonio ji irgi tokio pat, ką patvirtino akli savanorių testai. Ir jie net nesuprato, kad čia nėra nė gramo augmenijos, neskaitant petražolių pundelio, imituojančio uodegėlę. Krou paėmė kalakutienos file, išvirė su prieskoniais, paskui nudažė džiovintų morkų miltelių pagalba ir iškepė. Gryna, naudinga morkos skonio mėsa!
Savo kūrinį du top-menedžeriai pavadino „Marrot“ nuo „meat“ (mėsa) ir „carrot“ (morka). Ir iškart sugalvojo naują brendą „Megetarians“, tiesiogiai išjuokiantį vegetarus. Kadangi šie nesibodi įsilaužti į mėsos parduotuves ir daryti ten betvarkę, trukdydami žmonėms valgyti mėsą, mėsavalgiai privalo atsakyti! Tegu ir su jumoru.