Kaip savarankiškai atlikti nugaros dekompresiją

1189
Patinka? Duok Like!

Slankstelių dekompresiją iš tiesų labai nesunku atlikti. Jūs galite tai daryti savarankiškai, pasinaudodami kai kuriomis taisyklėmis, arba su draugu, sutikusiu jums padėti. Reguliarus dekompresijos atlikimas padės atlikti terapinę nugaros korekciją ir padės susidoroti su skausmu…

Slankstelių dekompresija – savarankiškai

Sudėkite rankas už nugaros, viena ant kitos. Spauskite stuburą taip aukštai, kiek tik galite pasiekti. Pasitempkite atgal, spausdami rankomis stuburą, jūs turite išgirsti šiokį tokį lengvą spragsėjimą.

Atsisėskite ant kėdės su žemu atlošu. Dubenį judinkite į priekį, link sėdynės krašto, kol kėdės atlošas neatsirems į tą stuburo dalį, kurią masažuosite. Padėkite delnus ant kaktos ir lėtai įkvėpkite. Jūsų galva ir pečiai ims leistis už kėdės ir jūs turite pajausti keletą stiprių spragtelėjimų.

Atsistokite tiesiai, prisispaudę nugara prie sienos kampo. Rankas pakelkite į šonus ir suglauskite mentes, Toks atsargus patempimas padės sumažinti nugaros įtampą natūraliu būdu.

Atsigulkite ant kieto paviršiaus, prispauskite kojas prie krūtinės. Suimkite jas rankomis. Prispauskite smakrą prie krūtinės ir traukite kojas link jo, lyg jūs bandytumėte nugara padaryti arką. Apsiverskite ir pakartokite.

Stuburo dekompresija ant medicininio kamuolio

Vidurinės stuburo dalies dekompresija. Atsisėskite ant kamuolio. Lėtai perkelkite kojas taip, kad torsu atsigultumėt ant kamuolio, tuo tarpu, kai nugara turi būtį tiesiai virš kamuolio. Visiškai atsipalaiduokite. Lėtai judėkite pirmyn-atgal taip, kad kamuolys riedėtų per visas jūsų nugaros dalis.

Viršutinės stuburo dalies dekompresija. Atsiklaupkite ant kelių priešais kamuolį. Lėtai ridenkite kamuolį į priekį, lenkdamiesi pirmyn, nepaleidžiant kamuolio. Po to kai kūnas visai išsities, leiskite vidurinei ir viršutinei nugaros dalims atsipalaiduoti ir šiek tiek nukarti.

Apatinės stuburo dalies dekompresija. Atsigulkite krūtine ir pilvu ant kamuolio. Lėtai užsiridenkite ant kamuolio taip, kad jūsų pirštų galiukai liestų grindis, o keliai būtų ore. Leiskite rankoms laisvai nukarti ir atpalaiduokite nugaros raumenis.

Stburo dekompresija su partneriu

Atsigulkite ant kieto paviršiaus. Atmeskite rankas į šonus, alkūnės sulenktos. Galva pasukta į šoną.

Jei jūs įsitempę, paprašykite draugo padaryti greitą atpalaiduojantį masažą.

Tegu padeda rankas taip, kad jos būtų iš abiejų jūsų stuburo pusių. Pirštai turi būti pasukti į skirtingas puses. Atstumas tarp delnų nuo 1 iki 1,5 colių (1 colis yra 2.54 centimetro).

Iškvėpkite tuo tarpu, kai partnerio rankos atsargiai spaudžia ir tuo pačiu metu juda į viršų. Rankos visą laiką turi būti prispaustos prie jūsų nugaros, o ne paprastai slysti per ją.

Paprašykite partnerio pradėti masažą nuo nugaros vidurio ir po truputį judėti į viršų. Galiausiai atsiras ta vieta, kurioje pasigirs keletas galingų spragtelėjimų.

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.
Patinka? Duok Like!

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/sketislt/data/www/sketis.lt/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353