Begaliniai marketingo spendžiami spąstai priverčia mus nuolat būti akylus. Produkcijos nekokybiškumo maskavimas, spalvotų paveikslėlių, neatitinkančių realybės, sukūrimas, ir, žinoma, pakuotės, į kurias tilptų dvigubai daugiau, negu į jas įdedama. O juk taip norisi ateiti į parduotuvę ar supermarketą ir ramiai pasiimti tai, kas patiko ir už įperkamą kainą. Bet kol yra tokių gamintojų, prisieina būti akyliems.
-
„Puikus paveikslėlis, jam pretenzijų nėra“.
-
„Pritaikęs dedukcijos metodą, pagrįstą trimis sezonais „Šerloko“, aš priėjau išvados, kad tai buvo sumanyta, kaip eglutė“
-
„Tai tiesiog genealu!”
-
„Kažkas nelabai čia…”
-
„Online pirkinių puslapyje ji pilna“
-
„Taip skausmingai dar niekada nebuvo“
-
„Na, bent jau tekštelėjo“
-
Mano vaikas kitaip įsivaizdavo pingvinus “
-
„Aš suvalgiau viską iki galo ir tik ten aptikau įdarą, ačiū už tešlą“
-
„E – ekonomija“
-
„Man rodos, jie kažką pamiršo“
-
„Užsisakinėti desertus internetu, tai per didelė loterija “

Bonusas





























