12 gudrių marketingo triukų

844
Patinka? Duok Like!

Begaliniai marketingo spendžiami spąstai priverčia mus nuolat būti akylus. Produkcijos nekokybiškumo maskavimas, spalvotų paveikslėlių, neatitinkančių realybės, sukūrimas, ir, žinoma, pakuotės, į kurias tilptų dvigubai daugiau, negu į jas įdedama. O juk taip norisi ateiti į parduotuvę ar supermarketą ir ramiai pasiimti tai, kas patiko ir už įperkamą kainą. Bet kol yra tokių gamintojų, prisieina būti akyliems.

  1. „Puikus paveikslėlis, jam pretenzijų nėra“.

  1. „Pritaikęs dedukcijos metodą, pagrįstą trimis sezonais „Šerloko“, aš priėjau išvados, kad tai buvo sumanyta, kaip eglutė“

  1. „Tai tiesiog genealu!”

  1. „Kažkas nelabai čia…”

  1. „Online pirkinių puslapyje ji pilna“

  1. „Taip skausmingai dar niekada nebuvo“

  1. „Na, bent jau tekštelėjo“

  1. Mano vaikas kitaip įsivaizdavo pingvinus “

  1. „Aš suvalgiau viską iki galo ir tik ten aptikau įdarą, ačiū už tešlą“

  1. „E – ekonomija“

  1. „Man rodos, jie kažką pamiršo“

  1. „Užsisakinėti desertus internetu, tai per didelė loterija “

Bonusas

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.
Patinka? Duok Like!

Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/sketislt/data/www/sketis.lt/wp-content/themes/Newspaper/includes/wp_booster/td_block.php on line 353