10 pratimų, kurie per mėnesį ištaisys jūsų laikyseną ir išvaduos nuo nugaros skausmo

6495
Patinka? Duok Like!

Šiuolaikiniame pasaulyje, su jo kompiuteriais, išmaniaisiais telefonais, planšetėmis ir sėdimu darbu, bloga laikysena – toli gražu ne retenybė.

Bet laikysena genda ne tik nuo sėdėjimo. Yra daug kitų priežasčių:

  1. Neteisinga miego padėtis.
  2. Stresas.
  3. Nerimas.
  4. Nepasitikėjimas savimi.
  5. Raumenų įtampa.
  6. Silpni raumenys.
  7. Antsvoris.
  8. Susikūprinimas.

Kuo ilgiau jūs gyvenate su bloga laikysena, tuo sunkiau ją ištaisyti, ir tuo didesni šansai sveikatos problemoms, tokioms kaip:

  • Nugaros skausmai.
  • Galvos skausmai.
  • Nuovargis.
  • Nerangumas.
  • Traumos, ypač nugaros, klubų, pėdų ir kelių.
  • Raumenų atrofija ir silpnumas.
  • Nervų užspaudimas.
  • Virškinimo problemos.
  • Išijas.
  • Pasunkėjęs kvėpavimas.
  • Blogas aprūpinimas krauju.
  • Skausmai sąnariuose ir diskomfortas.

10 pratimų laikysenos gerinimui

Laikysenos taisymas reikalauja laiko ir pastangų, ypač jei ji blogėjo dešimtmečių bėgyje. Iš pradžių jūs pajusite tam tikrą pablogėjimą. Atminkite, kad jūs aktyvuojate raumenis, kurių jūs nenaudojote ilgą laiką. Tai reikalauja kantrybės.

Svogūno poza (dhanurasana).

Hiperekstenzija arba nugaros ilginimas.

Vertikalūs „sniego angelai“.

Krūtinės tempimas tarpduryje.

Lenta.

Torakalinis tempimas.

Spauskite kamuolį.

Menčių tempimas lazdos pagalba.

Katės poza.

Kobros poza.

Kiti patarimai laikysenos gerinimui.

Tačiau gera laikysena – tai ne tik keli pratimai. Jūs turite palaikyti ją pastoviai tokių nesudėtingų veiksmų pagalba:

  • Priminkite sau nesikūprinti.
  • Įsivaizduokite, kad jus link lubų tempia styga nuo viršugalvio.
  • Stiprinkite presą.
  • Įsitikinkite, kad jūsų monitorius yra jūsų veido lygyje naudojant kompiuterį.
  • Išbandykite stovimą stalą.
  • Naudokite ergonomiškus biuro baldus arba sėdėkite ant gimnastikos kamuolio.
  • Atsistokite, kad pasivaikščiotumėte ir pasitemptumėte dienos bėgyje.
  • Prisiklijuokite lipdukų ir naudokite telefoną priminimams apie laikyseną.
  • Nemiegokite ant pilvo ir naudokite tinkamas pagalves ir patogius čiužinius.

Būkite kantrūs ir nuoseklūs, ir tada jūsų pastangos ištaisyti laikyseną greitai atsipirks.

Visas svetainės turinys priklauso autoriams. Visos teisės apsaugotos. Mūsų tinklalapyje talpinami tik pramoginio pobūdžio straipsniai, surinkti iš visos planetos. Tinklalapio redakcija neatsako už duomenų tikslumą ir aktualumą. Kai kuriuose straipsniuose gali būti netikslių rekomendacijų ir patarimų, galinčių suklaidinti, todėl būtinai pasikonsultuokite su to profilio specialistu, prieš išbandydami.
Patinka? Duok Like!